- Avui us penjo els dos casos que he fet com autoavaluació tant de l'assignatura com del meu projecte. Primer trobareu les meves impressions sobre l'assignatura a partir d'una autoentrevista. Després veureu el cas del projecte que vaig realitzar.
Noves tecnologies de
la informació i la comunicació en l’educació
Cas 0002
|
||
Síntesi destacant l’aprenentatge que es pretén
|
||
Alumne de la
matèria de Noves Tecnologies aplicades a l’educació impartida al grau de
Psicopedagogia de la UOC, desenvolupa l’assignatura aplicant els coneixements
teòrics i tècnics d’aquesta.
|
||
Índex
|
Contingut
|
Observacions
|
Context General
|
||
Experiència
com a aprenent
|
1r semestre
en la UOC.
|
---
|
Experiència
/ Nivell d’expertesa en l’ús de TIC
|
Ús personal
i a la feina.
|
---
|
Tipus d’escola
|
UOC
|
---
|
Localització
del centre
|
En línea,
virtual.
|
---
|
Connexió
|
Internet
|
---
|
Localització
dels recursos tecnològics
|
Ordinador,
word, cmap, blog
|
---
|
Situació
sòcio - econòmica dels alumnes
|
|
---
|
Context de la història o cas
|
||
Nivell dels
alumnes
|
Llicenciat
en pedagogia.
Psicopedagogia
en curs.
|
---
|
Àrea /
unitat
|
NTICEDU
|
|
Fites en la història
|
||
Activitats
planificades a la sessió o unitat
|
Participar de les activitats planificades pels responsables de
l’assignatura: Elaboració d’un blog, PAC I: debat en línea, PACII: informe de
síntesi, PACIII:Disseny d’una fitxa d’un projecte i desenvolupament d’aquest.
Elaborar un mapa conceptual a partir del Cmap i realitzar una autoavaluació.
|
---
|
Nivell
d’aprenentatge esperat
|
Assolir els objectius
plantejats per l’assignatura.
|
---
|
Tipus
d’activitat
|
Aplicar les
TiC i assimilar els continguts teorics de l’assignatura
|
---
|
Activitats de la història o cas
|
||
Tecnologies
utilitzades
|
Ordinadors, càmares digitals, blog, cmaps, webs
2.0...
|
|
Raó per la
qual la fa servir
|
Per la
realització de les diferents PACS.
|
---
|
Naturalesa
de las activitats (tasques cognitives a realitzar)
|
Orientades a aconseguir un aprenentatge
significatiu.
|
|
Dificultats
trobades
|
Les pròpies de l’aplicació de les TIC i la
manca de temps.
|
---
|
Ajuda /
col·laboració emprada
|
Companys de
la UOC i diferents tutorials.
|
---
|
Rol del
professor
|
Proporcionar
activitats estructurades i orientacions explícites.
|
---
|
Rol de
l’estudiant
|
Seguir totes
les pautes marcades pels coordinadors de l’assignatura.
|
---
|
Resultats
|
||
Observacions
|
S’ha
realitzats les activitats requerides dins dels paràmetres assenyalats per la
matèria.
|
|
Avaluació de
l’aprenentatge
|
Avaluació
inicial, continua i sumativa
|
---
|
Lliçó apresa
per l’alumne
|
L’aprenentatge és pot fer però poder es necessita una mica més de
temps.
|
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario